Bulanık
Yayınlanma : 01 Ocak 1970 04:00
Düzenleme : 20 Şubat 2025 16:59

BULANIK’TA BİR GENÇ İNTİHARA KALKIŞTI

BULANIK’TA BİR GENÇ İNTİHARA KALKIŞTI
Bulanık’ta bir genç iddialara göre maddi imkânsızlıklar nedeniyle girdiği bunalım sonucu Bulanık Halk Eğitim Merkezi Binasının 5. Katı penceresine çıkarak intihara kalkıştı. Emniyet Müdürü ve Polisler genci kararından vazgeçirmek için dakikalarca uğraştı.

Bulanık’ta 5 katlı binanın beşinci katındaki pencereye çıkarak intihar etmek isteyen gençle konuşan emniyet müdürü, genci aşağı indirdi.

Bulanık’ta engelli maaşının iptal edildiğini ve ekonomik zorluklar çektiğini idea eden genç, yaşadığı ekonomik bunalım sonucu Yeni Mahallede bulunan 5 katlı Bulanık Halk Eğitim Müdürlüğünün binasının 5. Kattaki penceresine çıktı.

Gencin pencerede olduğunu gören vatandaşların ihbarı ile bölgeye itfaiye, polis ve sağlık ekibi gönderildi. Polisler de genci kararından vazgeçirmek için binaya girdi. Yaklaşık yarım saat boyunca polisin ve çevredeki vatandaşların ikna çabası sonuç vermedi.

Bulanık İlçe Emniyet Müdürü Aytaç Tefek de olayın yaşandığı binaya geldi.Engelli maaşının iptal edildiğini, çok büyük ekonomik sıkıntı çektiğini belirten genci,  Emniyet Müdürü Aytaç Tefek yaklaşık yarım saatlik konuşmanın ardından ikna etti. Bina etrafında toplanan halk gencin aşağıya inmesi ile rahat bir nefes alırken, Emniyet Müdürü Aytaç Tefek’e teşekkür ettiler. Genç, sağlık kontrolünün ardından ifadesi alınmak üzere emniyete götürüldü.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.