SERHED HABER - Tülay Hatimoğulları, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda, Mehmet Yaşık’ın mücadele dolu yaşamına ve parti içindeki emeğine vurgu yaptı. Yaşık'ın ömrünü eşitlik, demokrasi ve özgürlük mücadelesine adadığını belirten Hatimoğulları, mesajında şu ifadelere yer verdi:
"Ömrünü halkların eşitlik, demokrasi ve özgürlük mücadelesine adayan; partimizin kuruluş sürecinden bugüne emeği, duruşu ve yoldaşlığıyla iz bırakan Küçükdikili eski belediye başkanı, önceki dönem Adana il yöneticimiz Mehmet Yaşık arkadaşımızı kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyoruz.
Adana’da birlikte çalışma imkânı bulduğum değerli mücadele arkadaşım Mehmet Yaşık’a rahmet; ailesine, sevenlerine, yol arkadaşlarına ve tüm örgütümüze başsağlığı diliyorum."
Küçükdikili Belediye Başkanlığı görevinde de bulunmuş olan Mehmet Yaşık’ın vefatı, DEM Parti örgütünde ve sevenleri arasında büyük bir üzüntüyle karşılandı.



