SERHED HABER- Sosyal belediyecilik çalışmalarını sürdüren Başkan Gündoğdu, beldede yaşayan aileleri evlerinde ziyaret ederek talep ve ihtiyaçlarını dinledi. Özellikle çocuklarla yakından ilgilenen Gündoğdu, ailelerle sohbet ederek onların sorun ve beklentileri hakkında bilgi aldı.
Ziyaret sırasında vatandaşların samimi misafirperverliğiyle karşılaştıklarını belirten Başkan Gündoğdu, belediye olarak her zaman vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini söyledi
. Çocukların yüzündeki mutluluğun kendilerine güç verdiğini ifade eden Gündoğdu, sosyal dayanışma ve kardeşlik duygularını güçlendirmek için çalışmalarını aralıksız sürdüreceklerini kaydetti.
"Gönül belediyeciliği anlayışıyla hemşehrilerimizin yanında olmaya devam ediyoruz" diyen Gündoğdu, ihtiyaç sahibi vatandaşlara destek olmanın belediyeciliğin en önemli görevlerinden biri olduğunu vurguladı.
Vatandaşlar ise gerçekleştirilen ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirerek, kendilerini yalnız bırakmayan Belediye Başkanı Ayettullah Gündoğdu'ya teşekkür etti.
Başkan Gündoğdu, birlik ve beraberlik içerisinde vatandaşlara hizmet etmeyi sürdüreceklerini belirterek, sosyal yardımlaşma ve dayanışma çalışmalarının önümüzdeki süreçte de devam edeceğini ifade etti.



